سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج



شارلوت به رینگ میاد و میگه در رمبل، من هستم که اخرش در میدان باقی می مونم. شما میتونید کسانی رو ببینید که به صورت غافلگیرانه به رمبل میان اما این تغیری در نتیجه نمیده.

او میگه همیشه این برنده ی رمبل بود که حریفش رو برای رسل مشخص میکرد اما من به عنوان قهرمان و برنده ی رمبل در امسال، خودم ترتیب یه مسابقه رو در رسل میدم.

بیزلر میاد و میگه در توانایی تو شک نیست اما منم که تو رو میندازم بیرون و به مصاف رسل میرسم.

الیا میاد و میگه شاید هم من ببرم و به اولین رسلمنیای عمرم برسم. شارلوت میگه تو بی تجربه هستی و نمیتونی. الیا میگه چرا! من تونستم ناتالیا رو شکست بدم.

بعدش ناتانالی میاد کوری میخونه و شوتزی هم ادعای برد داره. اخرش بنکس میاد و با شارلوت چشم تو چشم میشه. بعدشم شارلوت رو پرت میکنه بیرون.

هلند و شیمس در پشت صحنه هستند. هلند میخواد که امشب حال ریکوشی رو بگیره. شیمس هم ادعای برد در رمبل رو داره.

 شیمس و ریج هلند مقابل سزارو و ریکوشی

اوخر مسابقه شیمس و سزارو در گیر بودن بعد سزارو اومد با سامبیشن معروفش شیمس را تسلیم کند اما شیمس خود را رها می کند و بعد هلند از شمیس تگ گرفت و یک فینیشر به سزارو زد وپین کرد

برنده شیمس و ریج هلند

 

دویل در پشت صحنه با داور هماهنگ میشه تا به نفع او داوری بکنه.

 

سونیا دویل مقابل نایومی 

مسابقه شروع شد هر درگیر هستن سونیا طناب هارو می گیره که نایومی به دنبال او بره اما داور این تکنیک را می شکند در اواخر مسابقه سونیا حواس داور رو پرت می کنه و با ناخن هایش به چشم نایومی ضربه می زند. و پین می کند ولی رها میشه در آخر  نایومی یک فینیشر می زنه و پین می کنه 

برنده نایومی 


بعد از مسابقه نائومی گفت که دیگه کارش با دویل تمام شده و میره تا اماده ی رمبل بشه
دویل میگه من به عنوان یک مدیرمیتونم اجازه ی بودن در رمبل رو از تو بگیم. قراره به جای تو، یه نفر دیگه در رمبل باشه و اون من هستم.

اوسوز در پشت صحنه میگند که حرفهای امشب رولینز برای ما مه منیست. قرار نیست که ما در اون مسابقه کنار رینگ باشم چون رینزخودش میتونه از پس رولینز بربیاد.
وایکینگ رایدرز میان پیش اوسوزو میگند ما عاشق تبرهامون هستیم. اونا فقط برای پرت کردن نیستند بلکه میشه یک قهرمانی رو باهاش به دو نیم کرد.


بخش زین رو داریم و او ماهال رو به عنوان مهمان خودش داره. او به مسابقه تیمی ماهال مقابل یاگز و ناکامورا در امشب اشاره میکنه . ماهال میگه من قبلا قدرتم رو به ناکا نشون دادم و الان هم فرقی نمیکنه که باگز کنار ناکا هست.
زین بعدش به کنوکسویل اشاره مینه و میگه خوبه که او اینجا نیست. منم نمیخوام چیزی از او بشنوم. مردم برای کنوکسویل شعار میدند. زین ناراحت میشه و ماهال میگه این کنوکسویل در هند هم مشهور هست. سی ام پانک نیوز. زین میگه اما فکر نکنم زیاد طرفدار داشته باشه.
باگزمیاد. او ناکامورا رو معرفی میکنه و اهنگ او را میزنه.

 

ناکامورا و ریک بوگز مقابل ماهال و شانکی 

شنکی و بوگز در گیر بودن بعد حواس داور پرت شد و سمی زین در کنار رینگ اومد بعد ماهال اومد توی رینگ و با شنکی متحد شد و به بوگز ضرباتی رو زدن اما بوگز بدل کرد و به شنکی یک بوگز کروز زد و پین کرد 

برنده ناکاموارا و ریک بوگز

بیگ ایی و کوفی در پشت صحنه هستند. کوفی از بودن بیگ ایی در اسمک خوشحاله. او میگه برای رمبل هم اماده هستم. بیگ ایی میگه امشب کوربین و موس قدرت ما رو خواهند فهمید.

کوفی و بیگ ایی مقابل کوربین و موس
کوربین یک دیپ به کوفی میزنه و به موس تگ میده. موس میره برای پین اما کوفی اجازه نمیده. کوربین روی طناب میره تا شیرجه بزنه اما بیگ ایی جلوی دخالت او رو میگیره. بیگ ایی بعدش از کوفی تگ گرفت و روی موس میدنایت زد و تمام

برنده کوفی و بیگ ایی

رینز و بعدش رولینز به رینگ میان. رینز میخواد که مردم او رو بشناسند. رولینز میگه نظرت چی هست که اوسوز قرار نیست در مسابقمون تو باشند؟ رینز میگه واکنش من ساده هست. من گذاشتم تو پسر خاله های من رو ببری اما بعدش اومدم بهت پانچ زدم.

رولینز میگه اگر باخت اونا مقابل من شرم اور بود پس تو با باختت در رمبل بیشتر از همه باعث سرافکندگی خاندان خواهی شد. رینز میگه من یک رئیس هستم و فرق دارم. رولینز میگه معمولا گذشته جای مناسبی برای از نو ساختن هست. درست مثل من که کیف مانی این دبنک رو در رسل روی تو کش کردم. اگر یادت باشه بعد از بهبودی زانوم هم اومدم و تو رو زدم تا برای سی روز بری مرخصی. رینز میگه اینا برای گذشته ست. رولینز میگه در کل من بودم که روزی با صندلی به شما حمله کردم تا شیلد بره و بازی به نفع من تغیر بکنه. البته برای تو هم بد نشد. رفتی و تنهایی ادم مشهوری شدی. ست میگه من همیشه مقابل شماها بردم.

البته اگر در رمبل ببرم کارم شخصی نیست. من همیشه برادرت هستم و تو رو دوست دارم. رینز میگه واسه چی به گذشته مینازی وقتی شیلد رو نابود کردی. من از بخشیدن تو خسته شده بودم اما به خاطر اون اتفاق هرگز نبخشیدمت. از تو متنفرم. ست میگه میدونم و فردا هم ازم بیشتر متنفر میشی. تمام این رئیس بازی و خاندان و قهرمانیِ تو یک شوخی بیشتر نیست. پدر و فامیل تو هم چیزی نبودند. فردا همه شون دود میشند.

رینز میره بهش پانچ میزنه و ست فرار میکنه. رینز از توی رینگ با خشم بهش نگاه میکنه. تمام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 9 بهمن 1400برچسب:, توسط یاشار رولینز

اسلایدر